servasnl dialoog

Reisverhalen en wetenswaardigheden van en over Servas leden.

Nieuwe Regio coördinator Zuid Holland: Nicole

Nicole

Graag wil ik mij voorstellen als nieuwe regio coördinator van Zuid-Holland, een functie die ik deel met Hans. Ik ben door Laila gevraagd en het lijkt mij erg leuk om mij in te zetten voor Servas. Ik ga het een jaar doen en kijken of ik het met mijn werk als maatschappelijk werker bij Humanitas en de zorg voor mijn zoontje van drie, kan combineren. Ik ben al zo’n 14 à 15 jaar lid van Servas en heb in Canada, Frankrijk, België en ook in Nederland met Servas gereisd. En ik heb gasten ontvangen uit Noord – Amerika, China, Mexico, Taiwan, Rusland en Nederland. Ik vind het bijzonder om mensen te ontvangen en zo andere culturen te leren kennen en ook mijn huis te delen en mijn stad of land te mogen laten zien. Voor de opvoeding van mijn zoontje vind ik het ook een rijke ervaring Ik heb nog niet met hem met Servas gereisd, maar dat gaat vast nog gebeuren. Er is nog veel te ontdekken in de wereld, en ik hou erg van reizen: ook binnen Nederland. De weekends zijn voor mij ook een soort kleine vakanties en in Rotterdam is er altijd iets te doen 😉 Daarnaast ben ik ook actief in onze buurt tuin; de Bajonettuin. Ik hou ook erg van buiten zijn en van tuinieren. Zo weet ik goed de groene plekjes in en rondom Rotterdam te vinden. Helaas kan ik niet bij de Regiobijeenkomst zijn op 17 mei. In het hemelvaartweekend ben ik weer buiten. Misschien kunnen we de komende Regiobijeenkomst afspreken in de Bajonettuin om elkaar te leren kennen.

2 comments on “Nieuwe Regio coördinator Zuid Holland: Nicole

  1. Marineke van der Reijden
    July 13, 2015

    Beste Nicole,
    Ongeveer 25 jaar geleden waren mijn man en ik een aantal jaren lid van Servas. We hebben op de fiets gereisd door de Verenigde Staten en Japan, waarbij wij Servas leden bezochten. Ook bezochten Servas leden ons. Wij willen volgend jaar weer door Japan fietsen en als het kan Servas leden ontmoeten. Kun jij aangeven wat we moeten doen om weer lid van Servas te kunnen worden?
    Met een vriendelijk groet,

    Marineke van der Reijden

    Like

  2. dirk-jaap
    November 17, 2015

    Hoi Marineke,

    geen idee of je dit leest maar ik weet even niet hoe ik je anders kan benaderen. Kun je een e-mail sturen naar info@servasnl.org?

    Like

Leave a Reply

Information

This entry was posted on July 7, 2015 by in Nieuws.
